Krant gemist of een andere bezorgklacht?

Onze bezorgers doen hun uiterste best om de krant op tijd en netjes bij je te bezorgen. HuizerNieuws verschijnt wekelijks op donderdag echter kan het incidenteel voorkomen dat de krant door een invaller op vrijdag wordt bezorgd.

Heb je de krant toch niet gekregen of een andere bezorgklacht, dan kun je dit laten weten via onderstaand formulier. Jouw klachtgegevens worden dan doorgegeven aan de betreffende bezorger. Door je hier aan te melden voor gratis nieuwsbrief hoef je niets te missen en ontvang je dagelijks het nieuws in de mailbox.


Servicepunten
Voor een klein deel van Huizen hebben we helaas niet alle wijken gedekt. Dit betreft de wijken die op de onderstaande plattegrond oranje zijn weergegeven. Je kunt je hier aanmelden voor de wekelijkse nieuwsbrief om de krant digitaal te lezen. 

Woon je in dit gebied en lees je graag de krant op papier? 
Je kunt een exemplaar ophalen bij het servicepunt ‘Voorma en Walch, Ceintuurbaan 22'. 

Zou jij graag de krant willen bezorgen in dit gebied? Neem dan contact op via 0294 - 410 333.